Content

Tuesday, October 27, 2015

A beautiful Lady is an accident of nature

Minu armsal sõbrannal Leidi-Liisal oli sünnipäev ning kuna me seda kuidagi koos tähistada ei saanud, siis mõtlesin, et teeks talle väikese kingituse ja tähistaks tema sünnipäeva vähe teistmoodi. Vaja oli vaid leida ühine sobiv aeg ja mõtted, kuid loomulikult läks enamik planeeritust teistmoodi. Ja muidugi jõudis see päev kätte koos kellakeeramisega, mis tähendas seda, et pidime tegutsema kiiresti ja spontaanselt. Koha valikul keerlesid mul peas erinevad variandid, kuid igal variandil oli mingi takistus, ehk siis lõpuks võtsime suuna algsest variandist teisele poole.
Nagu piltidel näha võib, siis Leidi paindub imehästi. Ja jah, see oligi mul nii planeeritud, et ta akrobaatikat mul kaamera ees tegema peab, sest mulle meeldivad huvitavad pildid ja lihtsalt kaamera ees seista on ju ka igav. :D

Aitab jutust, vaadake parem pilte!




 















0 comments:

Post a Comment

Grete Maria Kesa. Powered by Blogger.

Blog Archive

Slider