Content

Tuesday, March 1, 2016

Liisa

Mõned jälgijad ilmselt on kursis, et lõpetasin mõned nädalad tagasi Tallinna Polütehnikumi fotograafia eriala ning olen nüüd paberitega fotograaf. Siinkohal mainin ära, et mul võivad paberid olla, kuid, mis teeb fotograafist ikkagi fotograafi, seda ei tea ma veel isegi.
Niisiis võib öelda, et olen alles eneseotsingul. Mul on vahepeal mitmeid unistusi olnud, et mis edasi teha, kuid alati ei sõltu kõik endast, sest vahel tulevad mängu ka kõrgemad jõud. Hetkel teen õpingutest küll pausi, kuid sisimas loodan tulevikus mõnel teisel erialal jätkata, mis on lähedalt seotud loomingu ja fotograafiaga.
 Tegime selle sessiooni juba pea kuu aega tagasi, kuid töödeldud sain need alles täna. Võib vist öelda, et mul on olnud mingit sorti loomekriis, sest kui tavaliselt töötlen pildid juba paari päeva jooksul, siis seekord ma lihtsalt ei tahtnud/jaksanud. :D Igatahes oli see sessioon minu jaoks väga suure tähendusega, sest selliseid ei saa ma just kuigi tihti teha. Lisaks mul on imeline sõbranna, kes viitsib sellise ilmaga üldse toast välja minna ja veel piltide nimel ilus olla! Ja kindlasti pean ka mainima, et koha leidmine polnud üldse kergete killast, sest ilm oli küllaltki heitlik ja üks auto oleks meid äärepealt kraavi ajanud möödasõiduga, but yes, we did it and we should do this again!












0 comments:

Post a Comment

Grete Maria Kesa. Powered by Blogger.

Blog Archive

Slider