Content

Monday, October 27, 2014

Stuudioaeg... jälle?

Jõudsin omadega lõpuks stuudiosse.. aga siiski mitte veel päris iseseisvalt toimetama. Pealkiri on ju üsna irooniline, sest tegelikult oli see mul alles teine kord stuudios enda asjadega tegelemiseks. :D Ma ei teagi, millal ma päris omapäi sinna julgen minna, sest see kõik tundub minu jaoks üsna hirmutav, nii palju katsetamist valgustega jnejne. Välja minna on ju ikka tunduvalt lihtsam, vaja kõigest kaamera haarata ja minek.
Põhjus, miks ma stuudiot üldse kasutasin, oli jällegist seotud kooliülesandega. High-key, low-key. Lühidalt siis. High-key tähendab võimalikult heledate kontrastidega pilti, heledad riided, valge taust, välgud (tausta täitsa valgeks saada oli ikkagi ääretult keeruline). Low-key aga on high-key'le vastupidine, võimalikult tumedad riided, taust, valgus, samas peavad välja tulema näo- ja kehakontuurid.
Igatahes, peaksin endale nüüd esitama küsimuse mida ma sellest õppisin. Aga, siin on üks suur aga. :D Ma ei tee seda, sest selleks, et ma midagi reaalselt stuudios õpiksin, peaksin ma seal kindlasti nüüd paar korda ka üksi ära käima. See on minu versioon oma õppimisest: kõigepealt näidatakse ette, ja siis teen järgi, iseseisvalt!
Kuna töö tähtaeg on alles detsembris, siis panen siia vaatamiseks vaid mõned teaserid  :)

Aitäh Liisale, kes viitsis veits poseerida, ja aitäh Oliverile, kes viitsis olla abiks
valgusega!







2 comments:

  1. Mulle täiega meeldib su signatuur(?) GMK. Just awesome ! Tahan ka kunagi :D

    ReplyDelete
  2. Signatuur või watermark, vahet pole vist jah :D Täitsa omakäega tegin illustratoris (v.a see kroon :D) Aga ütle, kui tahad!

    ReplyDelete

Grete Maria Kesa. Powered by Blogger.

Blog Archive

Slider