Content

Sunday, October 12, 2014

The family is a haven in a heartless world

Kipun aegajalt blogimist unustama, aga kui inspiratsioon peale tuleb, siis lisan ikka topelt pilte.
Seekord käisin siis väikest osa enda perekonnast pildistamas. Kuna mul ikka vääääga suur (ma ausalt ei liialda :D) perekond, siis kujutan ette kui raske on neid kõiki korraga pildile saada. 
Lubasin juba ammu emale ja õele, et viin nad pildistama, viimasel minutil otsustas vend, et ka tema tahab kaasa tulla.Nii siis püüdsin esialgu nemad kolm pildile saada.
Pildid on tehtud Kõnnu järve ääres, sest see on kõige ilusam koht, mis asub meie kodu lähedal. Ja ma olen enam kui kindel, et ma kavatsen seal veel mõne photoshoot'i teha, aga kellega, seda veel ei tea...












0 comments:

Post a Comment

Grete Maria Kesa. Powered by Blogger.

Blog Archive

Slider