Content

Sunday, October 19, 2014

Splaaaaash

Neljapäevad on minu lemmikud koolipäevad, sest need on need päevad, kui saame ise otsustada, mille kallal seekord toimetame. Kuna splash oli üks ülesannetest, mida oleks pidanud septembris tegema, olin mina see viimase minuti tüdruk, kes tegi seda alles nüüd, oktoobri keskel. 
Eesmärk oli siis pildile saada plärts, ja nagu näha siis midagi ka sain. Siin kohal mängisid suurt rolli ka abilised, kes laimi vette loopisid, sest ega seegi kerge töö pole (olin ka ise kogu selle ülesande juures abiks Katrinale), ja laim ei maandunud just alati vees. :D
Proovisin nii välguta  ja välguga, kuid parima tulemuse sain ilmselgelt ikkagi välguga.
Anyway, see ülesanne oli mulle väga meeltmööda, ja ilmselgelt tahaks seda kunagi mõne kokteiliga katsetada, sest why not. :D





0 comments:

Post a Comment

Grete Maria Kesa. Powered by Blogger.

Blog Archive

Slider