Content

Tuesday, February 10, 2015

American dream ehk siis "Minu Florida"

Reisist on möödas täpselt kuu aega ning alles nüüd suutsin end kokku võtta, et enamik pildid üle vaadata ja ära töödelda. Kuu aega on üsna pikk aeg ning selle aja jooksul olen jõudnud end koolilapse režiimi sättida ja õppimisele keskenduda. Ilmselt takistas mind nende piltide töötlemisel ka IGATSUS, igatsus sooja ja rutiinivaba puhkuse järgi. Ja kuna ma õpin fotograafiks, siis ma ei oskagi enam nii pildistada, et pilt mulle mingeid emotsioone ei tekitaks. 
Enne kui piltideni jõuame, pean ära mainima millese ma seal unistustemaal armusin. Esiteks Florida loodus on imeline (tegelikult on üldse loodus imeline, jube kahju ainult, et minus loodusfotograafi eriti ei ole) ja kui loodusest natuke kõrvale kalduda, siis muidugi jumaldan ma arhitektuuri ehk siis huvitavaid ehitisi. Teiseks kõik need erinevad kultuurid, ei oska isegi arvata, milline siis on see põline ameeriklane, inimesed on nii avatud ja rõõmsad. Ja kolmandaks nagu piltidelt näha võib, oleme Steniga suutnud ühte söögikohta üsna detailselt jäädvustada :D ja seda muidugi sellepärast, et seal on Ameerika parimad burksid! (Siinkohal aitäh Marleenile, parima soovituse eest!)
Igatahes.. siin nad siis nüüd on, ja kuna neid on tõesti väga palju, siis võib-olla luban endale seda rõõmu ja teen lähiajal veel ühe postituse!

Ja lisaks piltidele olen päääris palju ka videosid teinud, seega on mul peale piltide töötlemise veel üks kohustus, juhhei :D



































0 comments:

Post a Comment

Grete Maria Kesa. Powered by Blogger.

Blog Archive

Slider