Content

Thursday, March 19, 2015

Snow white and the poisoned apple

Seekord ammutasin inspiratsiooni hoopis ühest muusikavideost. Tegelikult inspireerivadki mind kõige rohkem laulud ja muusikavideod, aga see oli esimene kord kui nägemuse läbi sellise inspiratsiooniallika ellu viisin. Ei saa ka öelda, et alles nüüd avastasin, mis mind inspireerib, pigem olen ma üks nendest inimesest, kes tahab pildistamisi teha spontaanselt ja ei viitsi väga pikalt asju ette planeerida.
Kuna olen stuudios juba piisavalt palju pildistanud, siis julgen öelda, et olen pigem väljas pildistaja, sest tunnen, et stuudio piirab mind mingil määral, minu õnneks on kevad ukse taga ja ilmad lubavad ka juba väljas pildistada. Kuigi ei saa väita, et kõik pildistamised peaksin just õues tegema, sest tegelikult kui mõte on olemas, siis meeldib mulle stuudios ka väga!

Ja olen väga tänulik oma modellile, keda olen ka varem pildistanud, sest koostööd temaga teha on super, põhjuseid "miks" võiksingi siin loetlema jääda :D Kuid üks põhjus on kindlasti see, et ta on väga loominguline inimene ja teab mis talle meeldib! Ja mulle see meeldib.

Aitäh, armas Marii!





0 comments:

Post a Comment

Grete Maria Kesa. Powered by Blogger.

Blog Archive

Slider