Content

Thursday, August 6, 2015

Roheline suvi

Lausa häbiga pean tunnistama, et see suvi on minust nii kiirelt mööda tuisanud, et vahepeal ei olnud mul paar nädalat järjest aega pildistamiseks, rääkimata siis lihtsalt kaamera käes hoidmisest. Kuna mu elus oli vahepeal korraga käsil nii palju asju, siis olen need ilusamad ilmad ja olud käest lasknud. Tegelikult on käsil siiani väga palju asju, kuid suurema ajaröövli ehk kolimise ja remondiga olen ma nüüdseks enamvähem ühele poole saanud. Nüüd siis püüan kuidagi töö ja praktika kõrvalt ka enda ja kaamera jaoks aega leida.
Seega otsustasingi ükspäev enda armsate sõbrantsidega kodu aeda ja aiatagust avastada. Leidsime päris mitu head spot'i. Mina jäin enam vähem rahule (enam vähem, sest ma olen fotograaf ja leian alati asju, mida oleks võinud teisiti teha :D) ja nemad jäid rahule. Kõige rohkem tekitas minus raskusi järeltöötlemine, motivatsiooni polnud, kuna olin pidevalt peale tööd väsinud ja ilmad justkui ka energiat ei süsti. Kuid nagu näha võib, olen nende piltidega ühele poole saanud ja ütlen, et its's good to be back on track!

Seniks aga järgmise korrani!





0 comments:

Post a Comment

Grete Maria Kesa. Powered by Blogger.

Blog Archive

Slider