Content

Tuesday, September 15, 2015

Õhupalli saaga rabas

Mind kui fotograafi teeb õnnelikuks see, kui inimesed tulevad minu juurde ikka ja jälle, sooviga, et ma neid uuesti pildistaksin. Nüüdseks olen ma seda sama armsat perekonda juba 4 korda kokku pildistanud.
Esimest korda käisime pildistamas täpselt samas kohas aastakese eest, kui see väike armas tirtsuke veel kõhubeebi oli. Olin siis alles esimest kuud koolis ja ei tundnud end kaamera taga veel nii enesekindlalt. Julgen öelda, et vaadates aasta taguseid pilte, siis tunnen, et olen arenenud nii tehniliselt kui ka suhtlemise poolest.. ja no muidugi võib-olla asi ka selles, et nad on mul juba nii öelda "püsikliendid", kes toovad igal pildistamisel päikese välja :D
Ja kindlasti mainin ära Kaisa, kes oli nii armas ja mõtles selle peale, et absoluutselt kõik omavahel matchiks, isegi õhupallid! Ja need imeilusad seelikud on muide Kaisa ja Kelli vanaema kätetöö, neid te kahjuks facebookist osta ei saa :D

 Eelmise aasta pildid leiate siit: Kaisa, Maironi ja Lucy ootus

Ja kui kellelgil Teist on pildistamissoove, ükskõik milliseid, siis kirjutage mulle julgelt, võin ka hullumeelsete ideedega kaasa minna!













0 comments:

Post a Comment

Grete Maria Kesa. Powered by Blogger.

Blog Archive

Slider